E-Öğrenme 2. Gün Etkinlikleri
2. GÜN
Amaç:
• Motivasyonu etkileyen içsel ve dışsal faktörleri anlar ve ayırt eder.
• Öğrenme teorileri/modellerini öğrencilerin motivasyonuna uygular.
• Teknolojiden yararlanarak öğrencileri motive edebilecek öğrenme ve öğretme stratejilerini kullanır..
• BİT tabanlı araçlar kullanarak kaynaklar/etkinlikler geliştirir.
Kanıt:
• Sunulan öğrenme teorilerin power point sunuları. (Değerlendirme kriteri 4.1)
• Sunular yapılırken kaydedilen video kayıtları. (Değerlendirme kriteri 4.1)
• Maslow piramidi resimleri (Değerlendirme kriteri 4.1)
• Bloom piramidi resimleri (Değerlendirme kriteri 4.1)
• Bilgi ve Öğrenme Teknolojilerinin sınıfta kullanılması sırasında karşılaşılan veya karşılaşılabilecek zorlukların çözümleri veya olası çözümlerinin listesi. (Değerlendirme kriteri 6.1)
2. Günün sonunda yansıtma:
2.1 Günün sonunda neler öğrenildi?
2.2 Motivasyon teorisini doğrulayan ve çürüten, öğrenenlerde gözlenen davranışlara yönelik en az iki örnek verir. (Değerlendirme kriteri 4.2)
2.3 Bu motivasyon teaorileri bilgisi öğrencilere destek verme yönteminizi nasıl değiştirir. . (Değerlendirme kriteri 4.3)
26 Nisan 2010 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
bu soruları yapamam
YanıtlaSilbu sorulara Yarın başlarım
bu sorular benim için olmayabilir
Beceremem, onu yapamam
Evet, yapabilirsin!
Yarın başlarım
Yarın garanti değil Buradasın ve hedeflerine ulaşabilirisin.
Bu benim için doğru olmayabilir
%100 emin olamazsınız. Hedefe yürürken pek çok kere yol değiştirirsiniz. Fırsatlar kapınızı çalana kadar beklemeyin. Harekete geçin